We do not need more cells, only more variants in the mutation

We like few-celled organisms, not bugs!
Post Reply
Bl0z

We do not need more cells, only more variants in the mutation

Post by Bl0z » Thu Jul 04, 2019 2:24 am

Español:
Mi sujerencia, es propiciar la evolucion de las especies en la placa de petri, y por ello sujiero crear nuevos tipos de mutaciones.

Una de mis ideas son:
- Crear una mutacion en la que, se copie la informacion de una celula y se introduzca a otra celula ya sea M3-M5 y tenga ciertas variantes aleatorias
asi se podra crear un organismo sin la necesidad de SUERTE. (o)

- Eliminar la idea de M1 hasta M40 y solo tener celulas que utilizara el organismo.

- Agregar mas variantes de evolucion a los gametos. Creando un sistema de adn donde existan las variables. Por ejemplo, un organismo necesita cambiar su color en todas las celulas, asi en lugar de cambiar de color cada una, se basen de una variable que defina su color. Claro que esta idea suena un poco descabellada :cry: pero se puede e igual puedo ayudar. :D

English(i used google translate):

My subject, is to promote the evolution of the species in the petri dish, and therefore I want to create new types of mutations.

One of my ideas are:
- Create a mutation in which, the information of a cell is copied and it is introduced to another cell either M3-M5 and has certain random variants
This way you can create an organism without the need of LUCK.

- Eliminate the idea of ​​M1 until M40 and only have cells that the organism will use.

- Add more variants of evolution to the gametes. Creating a DNA system where the variables exist. For example, an organism needs to change its color in all the cells, so instead of changing each color, they are based on a variable that defines its color. Of course, this idea sounds a bit crazy but you can and I can help anyway.
Post Reply